Okulumuz öğrencileriyle kodlama çalışmaları yaparken oyuncak filimizi attığımız zar ile ileri, geri, sağa, sola hangi yönü gösteriyorsa o yönde ilerleterek çocuklarımızın yer yön düşüncelerini pekiştirdik.

Okulumuz öğrencileriyle kodlama çalışmaları yaparken oyuncak filimizi attığımız zar ile ileri, geri, sağa, sola hangi yönü gösteriyorsa o yönde ilerleterek çocuklarımızın yer yön düşüncelerini pekiştirdik.

 

Okulumuz öğrencileriyle kodlama çalışmaları yaparken oyuncak filimizi attığımız zar ile ileri, geri, sağa, sola hangi yönü gösteriyorsa o yönde ilerleterek çocuklarımızın yer yön düşüncelerini pekiştirdik. Kodlama yaparken çocuklar hareket etmeleri gereken alan sayısını saymaya, nesneleri ve konumları birbirleriyle ilişkilendirmeye ve hangi yönde ilerlediklerini belirtmeye başlarlar. Bu sayede kodlama çalışmaları çocukların yön, yer ve hareket hakkında düşünmelerine yardımcı olur ve matematik becerilerini güçlendirir.      

19.05.2022 81

19-05-202219-05-202219-05-202219-05-202219-05-202219-05-2022